Pērkot virs 400€, pasta pakalpojumi bez maksas – Piegāde 5 darba dienu laikā – Iespējams mainīt 14 dienu laikā kopš piegādes

Sūdzības un preču atgriešana

Galvojam, ka Jums nebūs problēmas iesniegt sūdzību vai apmainīt preci

Kaut gan cenšamies piedāvāt tikai viskvalitatīvākās drēbes, dažreiz var gadīties, ka apģērbam ir kāds defekts. Visas sūdzības cenšamies izskatīt ātri. Cits iemesls preces apmaiņai var būt slikti izvēlēts izmērs vai krāsa. Bez jebkādām komplikācijām varat mums preci atsūtīt atpakaļ un palūgt to apmainīt pret citu modeli, jeb atgūt atpakaļ naudu.

 

Sūdzības gadījumā vai apmainot preci pret citu, lūdzu, nosūtiet mums preci uz zemāk norādīto adresi un neaizmirstiet pievienot vēstuli ar defekta aprakstu + benkas konta numuru, ja Jūs gribētu nokārtot naudas atgriešanu.

 

Pašlaik sūdzībām varat izmantot sekojošo adresi Slovākijā. Produktu varat nosūtīt ar 2. klasi, kā paciņu. Jums nevajag baidīties, šajā gadījumā pasta izdevumi Slovākijā ir 3€. ja defekts ir radies mūsu darbību dēļ, atdosim Jums arī pasta izdevumus.


Peter Greša
L. Podjavorinskej 34
Nitra, 94901 Slovakia

Pārdevējs atbild par defektiem, kuri ir precei, kad tā tiek nodota pircējam, jeb kuri parādās garantijas termiņa laikā. Sūdzības netiek pieņemtas, gadījumā, ja:

 

1. defekts ir radies preci nepareizi lietojot, piem. ja netiek ievērotas lietošanas instrukcijas
2. defekts ir radies mehāniski sabojājot preci (salaušana, saplēšana, saskrāpēšana, saplēšana, un taml.)
3. defekts ir radies  dabas katastrofu gadījumos